Jakość produktów oferowanych przez różnego rodzaju zakłady jest kontrolowana na wiele sposobów. Wykonuje się między innymi audyty oraz profesjonalne badanie. Tajemniczy klient jest jedną z bardziej skutecznych opcji dotyczących sprawdzania proponowanych rozwiązań. Jest to ukryte przed pracownikowi sprawdzenie kilku aspektów działalności firmy, między innymi czasu pracy i szybkości realizowanych usług oraz fachowości obsługi klienta. Firma szkoleniowa CC Training proponuje różne pakiety szkoleń dla firm telekomunikacyjnych i pracowników, które obejmują między innymi tego rodzaju badanie. Tajemniczy klient w takim przypadku kontroluje kulturę pracownika oraz znajomość produktów, poszukiwanie odpowiednich rozwiązań czy radzenie sobie ze stresującymi sytuacjami.
Kontrolowanie pracy w tajemnicy
CC Training na zlecenie klientów przeprowadza też tego rodzaju badania, a ich wyniki służą analizie jakości. Firm oferuje kilka wariantów takich testów, w tym monitoring rozmów realizowanych przez działy obsługujące klientów i rozwiązujące kłopoty techniczne.